Korpspakken

Korpspakken er et samarbeid mellom kulturskole og korps. Med korpspakken betaler du halv pris på elevplassen i kulturskolen dersom du er registrert medlem i et korps i kommunen. Korpspakken gir deg instrumentalopplæring i kulturskolen og korpssamspill i korpset.
Rabatten gjelder undervisning på ett korpsinstrument. Eventuell medlemskontingent til korpset betales direkte til korpset.

Elever fra Namdalseid er velkomne som medlemmer i Namsos barne- og ungdomskorps inntil det finnes en løsning lokalt. Korpspakken erstatter SimSalaSpill på Jøa.

Korps Saksofon

saxophone-546303__480

Priser skoleåret 24/25

Korpspakke
Skoleår
kr 1750
Semester
kr 875
Pr måned
kr 175 (5 rater pr semester)
Instrumentleiekr 100 pr semester

Påmelding er gjeldende for ett skoleår, og er bindende for ett semester

For moderasjonsordninger, oppsigelsesfrister, friplasser og øvrige vilkår se her

Saksofonen er et allsidig instrument og kan brukes i mange sammenhenger. Det brukes i bl.a. korps og storband, i jazzmusikk, og som soloinstrument. Som saksofonelev får du låne instrument i kulturskolen.
Saksofon består av tre hoveddeler: munnstykke, hals og kropp. Instrumentet har 20 fingerhull som er dekket av et klaffesystem.

Alder
fra 2.klasse

NBU øver mandager:
Aspiranter: kl 17.00-17.45
Hovedkorps: kl. 18.00-20.00
Sjekk gjerne ut facebook-sida til NBU her: NBU på Facebook
For 1.årsaspiranter: Korpset er avhengige av en god fordeling på instrumentgruppene. Skriv derfor andrevalg instrument i kommentarfeltet.

Velg undervisningssted og trykk påmelding:
Påmelding