Musikalsang

Musikalsang inkl rabatt
Pr månedkr 333 (5 rater pr semester)

Tilbudet er et tilvalgsfag for dramaelever som ønsker å kombinere drama med sang. Faget har fokus på samsang og er produksjonsrettet. Undervisningen kan variere mellom individuell undervisning med fokus på sangteknikk, og undervisning i gruppe.

Du må søke på/være elev på drama for å søke på dramasang. Elevkontingenten på Dramasang kommer i tillegg til elevkontingenten på Drama. I forbindelse med forestilling vil fagene musikalsang og drama flettes sammen. Antallet undervisningstimer vil da kunne reduseres noe, og det gis derfor 5% reduksjon på ordinær elevkontingent i dette faget.

Fra 5. klasse

Se også Sang for undervisning på solosang og sang i mindre grupper. Elevene på Sang deltar på kulturskolens forestillinger med andre musikkelever.