Mini-kornett

Mini-kornett
Instrumentleie
kr 100 pr semester

Begynneropplæring på blås ved bruk av ”pocket-kornett”, et instrument som er mindre enn en vanlig kornett. Den første tiden vil opplæringen foregå gehørbasert, det vil si uten bruk av noter. Etter hvert blir det naturlig å ta i bruk noter som et verktøy for utvikle elevens noteferdigheter, noe som også er nødvendig for å kunne spille i korps.

Fra 5 år
Korps/korpspakke fra 1. klasse

Korpspakken er et samarbeid mellom kulturskole og korps. Med korpspakken betaler du halv pris på elevplassen i kulturskolen dersom du er registrert medlem i et korps i kommunen. Korpspakken gir deg instrumentalopplæring i kulturskolen og korpssamspill i korpset.
Rabatten gjelder undervisning på ett korpsinstrument. Eventuell medlemskontingent til korpset betales direkte til korpset.
Elever fra Namdalseid er velkomne som medlemmer i Namsos barne- og ungdomskorps inntil det finnes en løsning lokalt. Korpspakken erstatter SimSalaSpill på Jøa.
Dersom du ønsker å melde deg på korpspakke, trykk her.