Søk på alder og område

Semester
kr 1750
Pr måned
kr 350 (5 rater pr semester)
Påmelding er gjeldende for ett skoleår, og er bindende for ett semester

For moderasjonsordninger, oppsigelsesfrister, friplasser og øvrige vilkår se her

Her får du lære om moderne musikkproduksjon i programmet Garageband på Ipad. Programmet Fl Studio er et annet program elevene får prøve. Vi komponerer og arrangerer egen musikk og remixer andres musikk. Elevene lærer å gjøre opptak av andre som spiller og sampling av egne lyder. De lærer å jobbe med effekter og miksing av musikken de lager. Ved flere påmeldte på tilbudet, så vil vi også jobbe med samspill på ipad, noe som ikke krever at eleven kan å spille fra før. Vi har hovedfokus på EDM (elektronisk dansemusikk), men har ingen sjangerbegrensninger. Elevene vil få litt enkel elementær opplæring i akkordspill på piano/keyboard, da dette er viktig for å forstå teorien bak det vi jobber med i musikkprogrammene.

Dette er et fag du kan søke på uten forkunnskaper. Det er også veldig godt egnet for elever som har spilt/spiller et instrument.

Alder
Fra 4.klasse

Kulturskolens tilbud er forankret i rammeplanen “Mangfold og fordypning”

Velg undervisningssted og trykk påmelding:
Påmelding